London på måndag

Hello... 

Det känns jättekonstigt att jag inte har börjat packa ännu. Men på måndag, 10/6, drar jag och 3 vänner till London. 
När jag ser fram emot något brukar jag typ börja packa en vecka innan, bara för att verkligen vara säker på att jag inte glömmer något. Så... Antingen har jag mognat och känner ingen "stress" över att resa längre. Eller så har jag gått in i väggen igen... 

Det som sker är inget mer spännande än en konsert på tisdags kvällen. Men det ska ändå bli kul, för jag har aldrig varit i England. Tyvärr så åker jag dit måndag kväll och åker hem onsdag morgon, så jag kommer inte hinna se mycket. Men jag har i princip redan börjat planera en jul resa dit... 
Jag och mina vänner ska se The GazettE. Ett av mina absoluta favorit band från Japan. Vi såg dom i Finland för c 2 år sedan, men vi kan ju inte låta bli att se dom igen nu när dom ändå kommer hit på den här sidan om jordklotet. 


Jag hade som sagt önskat mig mer tid i London, men men... Hittar jag en ny billigt biljett hem så kanske jag blir någon dag extra. 

Önska mig lycka till med att planet inte störtar. Haha... 

Kommentera här: